Geconsolideerd jaarverslag 2023 van de Vihorev Group

Gepubliceerd op: 5 augustus 2024 | 2 minuten lezen
Blog Hero Image

In ons streven naar transparantie en om onze investeerders goed geïnformeerd te houden, presenteren we met veel plezier het eerste geconsolideerde jaarverslag van de Vihorev Group voor het jaar 2023. Dit uitgebreide verslag biedt een diepgaande blik op onze activa, passiva en de sterke marktpositie die de Vihorev Group definieert. Duik in het verslag om de structuur en financiële gezondheid van ons bedrijf te begrijpen en vier samen met ons onze verwezenlijkingen en strategische initiatieven.

Geachte investeerders,

Met veel plezier kondigen we de publicatie aan van ons eerste geconsolideerde jaarverslag voor de Vihorev Group voor het jaar 2023. Transparantie is een hoeksteen van onze markt en we begrijpen hoe belangrijk het is om u op de hoogte te houden van de status van het bedrijf waarin u uw vertrouwen en fondsen hebt geplaatst.

Ons Geconsolideerd Jaarverslag 2023 biedt een uitgebreide uitsplitsing van alle activa en passiva en geeft een waardevol inzicht in de structuur en de financiële gezondheid van de Vihorev Group. We zijn ervan overtuigd dat dit verslag u een duidelijk inzicht zal geven in de activiteiten van ons bedrijf en onze sterke marktpositie onder de aandacht zal brengen.

We nodigen je uit om het rapport te bekijken en meer te weten te komen over onze solide prestaties en strategische initiatieven. Jouw vertrouwen en tevredenheid zijn voor ons van het grootste belang en we zetten ons in om de hoogste niveaus van transparantie en verantwoording te handhaven.

OPEN VERSLAG

Als je vragen hebt, raden we je aan rechtstreeks contact met ons op te nemen via een privébericht op info@fintown.eu of lid te worden van onzeTelegram groepwe staan klaar om je te helpen met al je vragen.

Bedankt voor jullie blijvende vertrouwen en steun.

Laatste oproep

35% filled 96,827 EUR links